Deniz NAYMAN
Bu dışa vurum; acı hikayeler olabilir. Olumlu yaklaşımlar ile tatlı yaşamdan kesitler olabilir. Her ne olursa olsun, dünya döndükçe, sadece insanın değil tüm soyut ya da somut varlığın titreşiminden o dalgalardan etkilenen her şey etkilenir.
Gülersin bulaşıcı olur enerjin, pik yapar ve yaydığın o enerjinin katlandığına şahit olursun. Güldükçe gülersin. Beyin yaşadıkların ya da düşüncelerinin daha fazlasını istermiş. Acıya daha yatkın olduğumuz için daha doğrusu negatif duyguların esaretine daha kolay kapıldığımız için olsa gerek, kaptırırız arabeske kendimizi…
Deneme yanılma hiç şaşmaz.
Bizler acıdan da aslında tatlı çıkarabiliriz. Nasıl mı? Sonra ki yazımda bu konuya değiniyor olacağım.
Sevgiyle,
DENİZ